2015 m. liepos 22 d., trečiadienis

Nauji puslapiai.

Buvau nusprendusi Ryčio albumą daryti paprasčiau - derindama kolekcijų popierius, lipdukus, vinukus bei naudodama pėdučių motyvą. Iki šio rodytus puslapius padariau gal prieš kokį pusmetį. Vėl atsisėdus prie skrebinimo ir peržiūrėjus iki šiol darytus puslapius, jie man nelabai patiko... Nusprendžiau grįžti prie skrebukų albumo - kokį dariau ir Rokui. Kad ir ypatingai nederės puslapiai tarpusavyje, toks skrebinimo stilius man labiau patinka (albumas neužsipildys taip sparčiai, bet užbaigtas jis man kels didesnį pasitenkinimo jausmą, tikiuosi, jis labiau patiks ir suaugusiam Ryčiui - jame bus daugiau šilumos...). Taigi, naujieji puslapiai: Kalėdos, Naujieji ir kasdieninis sausis (nors nebuvo jis toks kasdieninis kokio norėjosi - paskutines dienas skaičiavo mano mylima mamytė... :( ). 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą