2012 m. vasario 6 d., pirmadienis

Pirmoji šypsena

Pasitaškom!.. Pabandom... Nes iš tikro tai tikrai smagu :) Tačiau jau bijau viską daryti drąsiai po nenusisekusio darbelio, kuris išmušė mane iš vėžių... Labai norėjau išbandyti dažus, tačiau pasirinkau baltą spalvą - mažai krentančią į akis. Ir taškiau minimaliai, nors esu išbandžiusi ir drąsesnius variantus, kurie man labai patiko - tiek eiga, tiek rezultatu :)

Šis mano skrebukas kalba apie pirmą vyresnėlio šypseną, kuri man buvo pakankamai netikėta ir sujaudino iki ašarų (viską aprašau tagiuke). Nors berniukams nepriimtina naudoti gėlyčių, tačiau čia išdrįsau jas "įsodinti". Dėliojau netgi drugelius, bet jau atrodė per daug saldu ir apkrauta :)



Ką naudojau? Štampukus (kurie su manimi draugauti nenori ir vis kliurzą nori pakišti...), Distress ink, su kuriais pasendinau pagrindo kraštą ir tagiuko kraštelius, akrilinius dažus pataškymui ir kalkinius žydrus dažiukus pavadinimo pagrindo paįvairinimui.

5 komentarai:

  1. spalvos tokios ramios ir svelnios- dera prie naujagymiu tematikos...
    Gelytes buciau dejus trikampiu aplink nuotraukos kampa ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Irma. Tos gėlytės buvo vienas didesnių mano galvosūkių. Tikslia geometrine forma dėlioti pasirodė per daug nuobodu. Bet, matau, kad man reikia labiau "atsipalaiduoti" ir į viską žiūrėti paprasčiau :)

      Panaikinti
  2. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man irgi gėlytės kiek padrikai atrodo. Jei turi kokių mažesnių gėlyčių į tą pačią temą, manau, jomis gali nesunkiai ištaisyti situaciją. ;)
    O šiaip man kažkodėl norisi gulsčiai pasukti šitą darbelį. :) Nežinau, kodėl – gal todėl, kad tuomet įstriža linija optimistiškai kiltų, o ne leistųsi, kaip dabar. :)
    Patiko tagiuko užkišimas. Toks šelmiškas, kai ką primena... ;)))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nuostabus ir mielas skrebukas, o jau kokia sypsena!! fantastiska!!

    AtsakytiPanaikinti