2012 m. balandžio 24 d., antradienis

Kelionė namo!

Tai dar vienas Roko albumo puslapis - grįžimas namo po 5 dienų, praleistų ligoninėje. Buvome be galo laimingi, nors Rokui kažko nepatiko ši mintis :) Jis nuo pat gimimo mėgdavo persirenginėti, bet tąkart dedant mielą mažytę vilnonę kepurytę, kurią palikau prisiminimui, pradėjo prieštarauti - tik jis taip mokėjo prieštarauti - iki paraudonavimo rėkdamas šokdindavo naujai iškeptus tėvelius :D Jau po kelių dienų mes jį praminėme "ŠEFU" :DDD






Kaip visada laukiu komentarų ir pastabų. Ačiū!

P.S. Visas skrebukas baltame fone - iš šonų matosi kiti puslapiai.

7 komentarai:

  1. Smagus darbelis, viskas gerai dera, as tik patarciau drasiau taskytis!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. O mano akims noretusi tvarkingesnio pavadinimo - visu pirma, kad zodis "kelione" butu arciau "namo", o ir "namo" nebuciau taip issukinejusi.

    AtsakytiPanaikinti
  3. As pritariu auksciau isvardintoms pastabelems ;) bet siaip ziurisi labai skaniai :))) man kas su zalia tai visad grazu!! ir tikrai drasesniu pataskymu noretusi, kad lapas nebutu toks baltas, gi cia apie berniuka ir jo vaikyste skrebini ;) ir tie pataskymai duodu laisvumo visiems lapeliu pasluoksniavimams :) o kaip veliaveles graziai ten kamputi :) man noretusi tokiu dar, nes dar tie apviniojimai apjie jas kaip liuks ziurisi :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Beto pamirsau pasakyt, kad zaviuosi tavo drasa ir noru isgirsti pastabeles :) nes visad sveika kritika isgirsti is salies(nors kartais ir nepatinka....) :)) as tai turiu pasonej visad Didiji kritika, kuris visad susako kas ne taip :D tad tai labai labai sveikintina :) saunuole :) tad drasiau grazink sunelio graziasias nuotraukytes ;)

      Panaikinti
  4. Živile, dabar žiūrint gal ir tikrai gražiau žiūrėtųsi tiesiai išdėliotas žodelis "namo". Kai skrebinau, man norėjosi pabrėžti jį, lyg iššaukiant "NAMOOOOOO". Tam būtų tikęs šauktukas, bet jo neturėjau. Iškraipyti raideles man kažkodėl dažnai norisi :D Tai čia taip ir palikau. Buvau pasidėliojusi tiesiai, bet tada lyg susiliejo su "Bundule of love" užrašu - ir vienur tiesiai, ir kitur, šrifto dydis beveik panašus, tai lyg susilieja ir nebeaišku koks iš tikro pavadinimas. "Kelionė" atsirado tik pabaigoje, nes labai tuščiai atrodė, tai pridėjau kampiuką.

    Šypseniki, nevengiu konstruktyvių pastabų, nes esu labai savikritiška. Kartais neprašytai išsakyta kritika gali ir supykdyti (gal tiksliau sakant - laikinai sugadinti nuotaiką), bet jei ji verta dėmesio, nepraleidžiu jos pro ausis. Daugelyje sričių esu perfekcionistė. Nevengiu nei mokytis iš kitų ir netgi keistis pati (gal todėl, kad esu Žuvis :D sakoma, kad Žuvys kaip vanduo - kur įpilsi, tokią formą ir įgis, kas tai bebūtų - stilinė, puodukas ar kitas indas :D ).

    AtsakytiPanaikinti
  5. As irgi norejau pagirti uz drasa isgirsti pastabas :) Visos mes skirtingai matome, ir kartais tikrai geru patarimu gali isgirsti. Bet jokiu budu nebutina jais vadovautis :) Ir niekada neverta perdarinet darbuko - geriau ta laika ir energija skirti naujam skrebukui.
    Mano brangusis irgi labai kritiskai vertina mano darbus. Bet as ne visad jo paisau :))))

    AtsakytiPanaikinti
  6. "Draugystę" minimaliai perdariau - po pavadinimo padėjau daugtaškį, atkartojantį susuktą virvelę ir pridėjau žodelį "su". Kažkada gal dar virvelę pasuksiu - nesusigalvojo greitai kur ji labiausiai tiktų.

    Maniškis irgi geras kritikas ir patarėjas buvo... Sakau buvo, nes dabar nebepamenu kada mane kritikavo, nors seniau iš gerų paskatų tai tikrai dažnai darydavo :D

    Kiekvieną darbelį parodau, paklausiu kaip... Pakraipo galvą ir tiek - nesupranta jis skrebo naudos. Tik džiaugiasi, kad atradau savo pomėgį. Kaip man nesuprasti jo pomėgio sportui ir krepšiniui, taip jam skrebo :D

    AtsakytiPanaikinti