2013 m. sausio 9 d., trečiadienis

Mini albumas "Time.."

 Nepamiršau skrebinimo... Tačiau laiko tam turiu mažiau. Vis gi keletą darbelių esu padariusi. Vienas jų - mini albumas "Time...". Skirtas dovanai dėdei nelabai džiugiai progai... Atsiminimui apie mamą, AA mano močiutę...

Kadangi albumiukas skirtas vyrui, nesistengiau jo per daug "išcackinti". Vienoje pusėje nuotraukos vertikalios - albumas gali būti pastatomas, kitoje - horizontalios - taip pat ir kabinamas ant albumo surišimui skirtos virvutės; arba tiesiog sulankstytas ir padėtas tarp kitų nuotraukų.

Nuotraukos tokios... :D Darytos mašinoje, fotografuotos telefonu - paskutinę minutę atsiminiau, kad reikia nufotografuoti :)






4 komentarai:

  1. labai siltos nuotraukos... ir dvelkiancios tokia ramybe...
    minimalistiska, bet visko pakankamai, juk svarbiausiai - atminimas

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mergaite, atsisėdai ir padarei, minimaliai, bet viskas puikiai ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai dailu! Vyrai pagrinde megsta tokia minimalistika be jokiu pribumbasu. Isivaizduoju ant kiek sis mini albumas pagloste tavo dedes sirdi! Neabejoju kad albumelis jau buvo n kartu perziuretas.
    Nuotraukos man taip pat patinka...mane visad zavi senesniu-brandaus amziaus zmoniu israiskos - rodos visa gyvenimo patirti imanoma iziureti.
    Liuks! Taip ir toliau!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū labai.

    Irma, ir tu paglostei mano širdį :)

    AtsakytiPanaikinti